آهنگ مهراب همیشه تو

دانلود اهنگ مهراب همیشه تو

شنونده اهنگ جدید و زیبای همیشه تو با صدای مهراب باشید

متن آهنگ غمگین همیشه تو

دانلود آهنگ مهراب خسته صدا با دو کیفیت دلخواه 128 و 320 با سرعت بالا

از طریق پلیر موجود در صفحه میتوانید آهنگ جدید را بصورت آنلاین شنونده باشید

Download & Listen New Song : Mehrab | Hamishe To

With Text And The Best Quality In Hitmelodi

اهنگ مهراب همیشه تو



 

ما که زندگیمون و به هم دیگه باختیم
چه شبا کنار هم رویامون و ساختیم
چشمات برای من یه رنگ دیگه داشت

کاش نمیشد بشیم از هم جدا
مثل یه رهگذر بودیم و رفتیم توی قلب هم
یادته با سمت چپ سینم چیکار کردی بگم
عشق نرسیدنش قشنگه این و باور کن

آهنگ همیشه تو مهراب
یه کم منطقی حرف بزنیم این کارا لااقل
مروارید صدف چشام هرجایی که میره
میریزه قطره قطره رو گونه ام گریه نکن دیره
یه خاطره از لابلای شبایی که جا مونده

موقع دیدن عکسای تو گلمو میگیره
ی مشت روی دیوار یه سر مونده با صد شکستگی
بیا و این وابستگی که دارم و ازم پس بگیر
خوشا ب روزایی که میگفتی غیرت داری رو من
جلد قرانی که دست گذاشتی روش و یادمه
خاک گرفته روش و اما جای دستات مونده روش

چرا رفتی و گذاشتی تو بلاتکلیفی ها
کجاست اون که جون میداد برای من کجاست بگو
کمرت خم نشد و نفرین قرآن نگرفت
متن اهنگ مهراب همیشه تو
بعد تو خیلی گشتم این کوچه ها رو دریغ از یه نفر

نگاه کردم کل عابرا رو
اقیانوس دردن دشت این شهر بی صاحبی
که شبیه رنگ چشمتم نداشت وای از رنگ آبی
یه روز پشت سرم با قوت قلبم و حالا چی
تو حقته بازیچه ی دست چهار تا بچه باشی
جایی رو باختم که فهمیدی نقطه ضعفم و
نقطه ضعف من دریا بود که تو چشمات تو داشتی

بعد تو خیلی اتفاقی تو ترافیک
یکی کنارم وایساد که خیلی شبیهت بود
مو نمیزد ازت حتی از تو چشاش
اما چیزی که تو نگاش نبود عشق بود
حس کردم که دارم خودت و میبینم
خواستم پیاده شم یهو دستات و بگیرم
خودتی وگرنه انقدر توی خیابون ها

انقدر تند میرم که ..
شبا میرم رو درو دیوار شهر مینویسم ناشناس
به همون قرانی که ی روز قسم خوردی به راس
بزنه از کمرت مگه جز من کی تو شهر از اخلاق تو باخبره
آخرین پاکت سیگاری و که گرفتی از دستم و گفتی
آخرین پاکتته باید برای داشتنم ترک کنی و هنوزم دارمش ..