دانلود آهنگ مهراد جم پرواز

دانلود آهنگ مهراد جم پرواز

دانلود آهنگ جدید مهراد جم بنام پرواز با بهترین کیفیت از هیت ملودی

دانلود اهنگ غمگین مهراد جم قسم با لینک مستقیم همراه با دو کیفیت 128 و 320

متن آهنگ پرواز

با دانلود آهنگ و پخش آنلاین آهنگ ها حجم مصرف اینترنت شما نیم بها خواهد بود


از طریق پلیر موجود در صفحه میتوانید قبل دانلود موزیک را بصورت آنلاین شنونده باشید

Download & Listen New Song : Mehraad Jam | Parvaz

With Text And The Best Quality In Hitmelodi

مهراد جم پرواز
مهراد جم پرواز


آهنگ مهراد جم پرواز

دلم یه جایی میخواد که برم برنگردم
چه روزایی که شب شد تورو پیدا نکردم
هنوزم من می گیرم هی سراغ تو
نیومد بعد تو کسی به جای تو
منو گذاشتی رفتی تو چطور اومد دلت

متن آهنگ پرواز مهراد جم
اصلا باشه تو خوبی میرم حل شه مشکلت
چیه فکر کردی دوست داره اونم اندازه من
برو هر موقع دلت گرفت به من یه سر بزن
تو دلت یه پرواز میخواست بدون من
برگرد بیا عشقم برگرد به جون من
تو دلت یه پرواز میخواست بدون من

برگرد بیا عشقم برگرد به جون من
توو تنهایت میوفتی یاد من یه روز
من که رفتم بعد من جدیدرو ببوس
خودتو لوس کن براش ببین دوست داره
نبینم گریه کنی محل نمیزاره

دانلود اهنگ پرواز مهراد جم
دیگه تصویر میزنم پیشمی هر شب
جاتو خالی میکنم توو خونه هردم
نمی دونی بی تو من چیا کشیدم
هنوزم جاتو به کسی نمیدم
تو دلت یه پرواز میخواست بدون من
برگرد بیا عشقم برگرد به جون من
تو دلت یه پرواز میخواست بدون من
برگرد بیا عشقم برگرد به جون من