دانلود آهنگ شایع عصبانی

دانلود آهنگ شایع عصبانی



دانلود آهنگ شایع عصبانی نیستم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ رپ شایع با دو کیفیت 128 و 320

دانلود آهنگ شایع و مهراد هیدن مصر

متن آهنگ عصبانی

با دانلود و پخش آنلاین آهنگ ها حجم مصرف اینترنت شما نیم بها خواهد بود

Download & Listen New Song : Shayea| Asabani

With Text And The Best Quality In Hitmelodi

دانلود آهنگ شایع عصبانی


 

هرجایی ها رو تحویل نگیر
هرجایی نرو شأن داشته باش
اهمیت نداره از کی حرف می‌شنوی
بی اهمیت به همه شک داشته باش
بر میاد همه چی از همه
شیر حلال نخورده هر طفلی دهنش که

به من زد هم فکری صدمه
ایده های نو م شد زیر ذهنِ عقبِت لِه
استرس دارم از همه بابت
حس میکنم لا آشنا ها سرِ کارم
کسایی که بغل کردم همه لبه دارن
زخمم ا توو از بیرون نفسِ راحت

میکشم وقتی نیستن پیشم
آدمایی که توو موقعیت بیشتر میشن
تا عذر خواستم یکی پیش دستی کرد
عذر بیجا نخواه از هیچکس هیچ وقت
ادب به آدمِ بی ادب نکن
گشنگی بکش از گوشت سگ نخور
توو خونه گریه کن توو کوچه پهن نشو
نشون هیچکس نده پشت پردتو

خوشحال نمیشه از خوشیت کسی
خام آدمای قشنگ توو سرو ریخت نشی
اون که توو شرایط ضروریت از جیب
گذاشت و موند کنارت بگو بهش رفیق بقیه آشنان همین

توو فهرستشونی واسه یه کار داشتنی
حالا یه لیوان آب خواستنی
میگن دریا گل شد و آبشار کویر
آدما رو هرچی سگ محل تر
بکنی بیشتر بندتن جنگ
با خودت از اونجا شروع میشه که

میبینی مفت دادی به یه بی ظرفیت شأن
متن آهنگ عصبانی شایع
بهم بگو حکمش چیه؟
اون یه نفر که خوشبینیم به هم کشت
بگو حکمش چیه؟
اون که درد و دل با اشک قاطی منو به همه گفت

مگه میشه؟
دیگه مگه میشه باز اون آدم همیشه شد
خریت محض از حد
آدما باهاشون بیشتر حرف زد
دلت اگه اضافه معرفت کرد
همه ی لطفات میشه وظیفه ات تهش
تو به یکی گل بده یه ماه

بعد یه ماه یدونه چک بزن
حق میده به خودش فحش بکشه تا
زنده و مردت تا قبر بچه ات
حالا به یکی چک بزن یه ماه
بعدِ یه ماه بِش یه دونه گل بده
خم میشه بذاره لب روو کف پات

نشون میده روی خوش بهت
منم به همه گل دادم
لطف کردم حالا توقع دارن
اگه یه روو این پسر بد از دنیا رفت
واسه تیکه شکسته های نمک دونامن
مرد اون آدم خون گرم
ذات درستش و فاتحه اش و خوندن
پشیمون اگه باورتون کرد
اگه بینتون گذاشت با پاکت پول فرق

اگه براتون نقشه نکشید
اگه نفع خودش و دید بعد همه چی

دانلود آلبوم عصبانی شایع
دیگه این کاسه ی صبر به ته رسید

تعجب نکن شنیدی به گله زده شیر
من عصبانی ام از این که بهتون میگفتم ورقام چی ان
از این که نگفتم به هرچی ازم خواستین نه
از اینکه هنو از حال برین من از حال میرم
از اینکه هنوز امیدوارم

به دل اونا که دل کوچیک دارن
به اونا که محبتشون و میشمارن
من بی حساب کتاب به همشون عشق دادم
بهم بگو حکمش چیه؟
اون یه نفر که خوشبینیم به هم کشت

بگو حکمش چیه؟
اون که درد و دل با اشک قاطی منو به همه گفت
مگه میشه؟
دیگه مگه میشه باز اون آدم همیشه شد

دانلود آهنگ امیر تتلو تو بذار برو منو

امیر تتلو تو بذار برو منو

 دانلود اهنگ جدید امیر تتلو تو بذار برو منو با لینک مستقیم و سرعت بالا

میتوانید آهنگ رپ و جدید امیر تتلو را با دو کیفیت دلخواه از هیت ملودی دانلود کنید.

همراه با متن آهنگ تو بذار برو منو در ادامه مطلب 

دانلود آهنگ سهراب ام جی نردبون با همکاری امیر تتلو

با دانلود از رسانه هیت ملودی مصرف اینترنت شما نیم بها محاسبه میشود

Download New Song : Amir Tataloo | To Bezar Boro Mano

With Text And The Best Quality In Hitmelodi


امیر تتلو تو بذار برو منو


 

ببینم اینکه داره به ما انقدر بد میگذره عیب نی
تو بذار برو من و اصن همین شب عیدی
ببین حالا که کنار من دل تو غمگین تره جدی
بذار برو من و حالا که با هر کی توو تیم منه ضدی

تو بذار برو من و بدو همه لباسات و جمع کن
تو بذار برو اصن همه چی و یادت بره در کل
تو بذار برو من و تنها وسط گل و الکل
تو بذار برو اصن همه هزینه هارم سگ خور
حالا که از دل من دوره دلت
حالا که کردم همه جوره ولت
حالا که حرفام فقط هی میده دلشوره بهت
تو بــذار برو من و

حالا که این قلب من کوه غمه
همه ی استرسا روی منه
بزار پس دل تو هم جون بکنه
تو بــذار برو من و
تو بذار بــرو من و بدو همه لباسات و جمع کن
تو بذار برو اصــن همه چی و یادت بره در کل

تو بذار بــرو من و تنها وسط گل و الکل
تو بذار برو اصن همه هزینه هارم سگ خور

متن اهنگ تو بذار برو منو تتلو

چی برام مونده به جز غم یه دل تنگ

چی برام مونده
چی برام مونده به جز همین یه استایل گنگ
چی برام مونده
چی برام مونده به جز یه چند تا عکس قشنگ
چی برام مونده
چی برام مونده جز اینکه بزنم خاطرتو چنگ

چی برام مونده
تو بــذا برو من و بدو همه لباسات و جمع کن
تو بذا برو اصن همه چیو یادت بره در کل
تو بذار برو من و تنها وسط گل و الکل
تو بذار بـرو اصن همه هزینه هارم سگ خورد

یه وقتایی هم همه چی قرمزه
قشنگه ولی خب قرمزه
یعنی زیباست ولی خب سخته

خطرناکه یا گیراست ولی درد داره
مثل طرح های تنم تتو هام
یا مثل بودنت مثل رفتنت

 

دانلود آهنگ آرش angels lullaby

آهنگ آرش angels lullaby

دانلود آهنگ آرش angels lullaby با همراهی هلنا با لینک مستقیم از هیت ملودی

میتوانید آهنگ غمگین آرش را با دو کیفیت 128 و 320 دانلود کنید.

متن آهنگ در ادامه مطلب در دسترس شما است

آهنگ آرش لالایی فرشتگان با همکاری هلنا رو از دست ندید

با دانلود از رسانه هیت ملودی مصرف اینترنت شما نیم بها محاسبه میشود

Download & Listen New Song : Arash Ft Helena | Angels Lullaby


آرش angels lullaby


♪ Fly with me ♪
♪ like a rainbow butterfly ♪
♪ Kiss me and I will sing ♪
♪ the angels lullaby ♪
♪ Want to be alive with me ♪
♪ like a rainbow butterfly ♪
♪ Believe and you will see ♪
♪ all the colors in the sky ♪
♪ با صدای تو میریزه دلم بی قرارم ♪
♪ از دید من تو یه هدیه از خدایی ♪
♪ بیا نزدیک من شو واسم بخون لالایی ♪
♪ لمس تن تو رویاییه ♪
♪ من تورو دارم کنارم این عالیه ♪

متن آهنگ angels lullaby
♪ Fly with me ♪
♪ like a rainbow butterfly ♪
♪ Kiss me and I will sing ♪
♪ the angels lullaby ♪
♪ Want to be alive with me ♪
♪ like a rainbow butterfly ♪
♪ Believe and you will see ♪
♪ all the colors in the sky ♪
♪ می خونی تو از نگاه من ♪
♪ آروم ندارم بی قرارم ♪
♪ Fly with me ♪
♪ like a rainbow butterfly ♪
♪ Kiss me and I will sing ♪
♪ the angels lullaby ♪